Balans artırarkən yaranan problemlə bağlı “Azəriqaz”dan - Açıqlama
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
1316 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi zamanı yaşanan problemlə bağlı “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi açıqlama verib.
Qarabaginfo.az xəbər verir ki, açıqlamada deyilir:
“"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi ancaq "e-manat" tipli terminallarda mümkündür. Həmin terminallarda proqram dəyişikliyi olub. Yenilənmə olmuş aparatlarda bu ödənişi həyata keçirmək mümkün deyil. Bu barədə rəsmi şəkildə "e-manat" şirkətinə də müraciət olunub. Bu cavabı aldıq ki, hələlik metrolarda olan aparatlarda yenilənmə olmadığından karta pul yükləmə yalnız orada mümkün ola bilər. Bu isə müvəqqəti problemdir”.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
7-02-2022, 12:55
"Şuşa ili” çərçivəsində ilk təqdimat keçirilib
1-02-2021, 13:11
İzmirdə daha bir zəlzələ olub
27-03-2022, 23:31
Çavuşoğlu: “Ümid edirik görüşlər Rusiya və Ukrayna arasında sülhə gətirib çıxaracaq“
16-11-2023, 12:40
Paşinyan mətbuat konfransı keçirəcək
31-01-2022, 14:34
Bakıda obyektdən içərisində 63 min manat olan seyf oğurlanıb
19-03-2021, 10:18
Bakıda qardaşını qətlə yetirən şəxs barəsində cinayət işi başlanılıb
13-08-2020, 10:17
Bu gün II və III ixtisas qrupları üzrə qəbul imtahanı keçirilir
17-02-2021, 14:38
Azərbaycanda avtomobil yanacağının keyfiyyətində problemlər var - RƏSMİ
24-08-2021, 17:14
MN: Azərbaycan Ordusunun mövqeləri Kəlbəcər istiqamətində atəşə tutulub
16-01-2021, 11:14
Şahmar Mövsümov: “Yoluxma əmsalının 31 faizdən 5 faizə enməsi bizə müəyyən yumşalmalara getməyə əsas verir”