Balans artırarkən yaranan problemlə bağlı “Azəriqaz”dan - Açıqlama
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
1358 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi zamanı yaşanan problemlə bağlı “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi açıqlama verib.
Qarabaginfo.az xəbər verir ki, açıqlamada deyilir:
“"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi ancaq "e-manat" tipli terminallarda mümkündür. Həmin terminallarda proqram dəyişikliyi olub. Yenilənmə olmuş aparatlarda bu ödənişi həyata keçirmək mümkün deyil. Bu barədə rəsmi şəkildə "e-manat" şirkətinə də müraciət olunub. Bu cavabı aldıq ki, hələlik metrolarda olan aparatlarda yenilənmə olmadığından karta pul yükləmə yalnız orada mümkün ola bilər. Bu isə müvəqqəti problemdir”.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
23-02-2024, 11:27
Lekornunun səfəri təhlükədir: Bakıya savaş üçün əsas veririk
2-02-2023, 16:32
İlham Əliyev gəncləri təbrik etdi
2-09-2024, 13:20
Parisdə növbəti qızıl MEDAL - İdmançımız Paralimpiya Çempionu oldu
26-07-2024, 11:34
Azərbaycandan dünyanın ən reytinqli hüquq məktəbinə ilk qəbul
9-11-2020, 13:03
Azərbaycan Prezidenti: “Əgər biz ermənilərin dediyi kimi kilsələri dağıdırıqsa, nəyə görə Bakıdakı erməni kilsəsini dağıtmamışıq?”
4-08-2022, 09:39
Ali məktəblərə keçid balları açıqlandı
29-03-2023, 13:55
Ağsu rayonunda yol tikintisinə 7,8 milyon manat ayrılıb
3-06-2023, 11:50
Rüşvət alarkən tutulan gömrük polkovniki azadlığa buraxıldı
2-07-2025, 10:31
Yekaterinburqda işgəncəyə məruz qalan bir nəfər Azərbaycana qayıdıb, tibbi ekspertiza təyin olunub