Balans artırarkən yaranan problemlə bağlı “Azəriqaz”dan - Açıqlama
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
1344 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi zamanı yaşanan problemlə bağlı “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi açıqlama verib.
Qarabaginfo.az xəbər verir ki, açıqlamada deyilir:
“"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi ancaq "e-manat" tipli terminallarda mümkündür. Həmin terminallarda proqram dəyişikliyi olub. Yenilənmə olmuş aparatlarda bu ödənişi həyata keçirmək mümkün deyil. Bu barədə rəsmi şəkildə "e-manat" şirkətinə də müraciət olunub. Bu cavabı aldıq ki, hələlik metrolarda olan aparatlarda yenilənmə olmadığından karta pul yükləmə yalnız orada mümkün ola bilər. Bu isə müvəqqəti problemdir”.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
10-08-2022, 12:18
MİQ-in vakansiya seçimində 5200-dən çox namizəd uğur qazanıb
24-07-2021, 17:40
Fransız deputatlar Füzulidə erməni vəhşiliyini gördülər
24-10-2021, 20:13
“Paşinyan artıq cəsarətli açıqlamalar verir, çünki...” - Metyu Brayza
3-03-2022, 23:19
Fransa Rusiyaya qarşı sanksiyaları sərtləşdirir
10-06-2023, 12:51
"Bolşeviklər Qarabağı və Naxçıvanı Azərbaycana, Qarsı isə Türkiyəyə verdilər" - Daha bir erməni SƏRSƏMLƏMƏSİ
27-10-2021, 21:38
Uşağın maraqlarına toxunan barışıq sazişinə dair tələb müəyyənləşib
21-10-2021, 17:55
Bakının mərkəzində narkomanlar yuvası
25-03-2024, 14:20
İlin ilk Ay tutulması başa çatıb
15-01-2021, 13:49
Cəbrayılın Böyük Mərcanlı kəndi - VİDEO