Balans artırarkən yaranan problemlə bağlı “Azəriqaz”dan - Açıqlama
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
1382 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 16-01-2022 | Saat: 23:30
Bölmə:Karusel / Sosial | çapa göndər
"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi zamanı yaşanan problemlə bağlı “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi açıqlama verib.
Qarabaginfo.az xəbər verir ki, açıqlamada deyilir:
“"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi ancaq "e-manat" tipli terminallarda mümkündür. Həmin terminallarda proqram dəyişikliyi olub. Yenilənmə olmuş aparatlarda bu ödənişi həyata keçirmək mümkün deyil. Bu barədə rəsmi şəkildə "e-manat" şirkətinə də müraciət olunub. Bu cavabı aldıq ki, hələlik metrolarda olan aparatlarda yenilənmə olmadığından karta pul yükləmə yalnız orada mümkün ola bilər. Bu isə müvəqqəti problemdir”.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
1-03-2022, 10:52
Zəngilanda “Smart DOST” xidmət məntəqəsi fəaliyyətə başlayacaq
26-06-2025, 12:15
Paşinyan: Qalstyanın saxlanılmasında iştirak edənlər təltif olunacaq
1-04-2022, 19:52
ANAMA rəhbəri: “Minatəmizləmə üzrə Bakıda keçirilən beynəlxalq konfrans məhsuldar olub”
27-09-2024, 11:29
Makronun yanlış fikirlərini rədd edirik - İCMA
24-02-2022, 13:44
Mehriban Əliyeva rusiyalı jurnalistləri Ağdama dəvət etdi
15-02-2023, 16:01
İtlər dağıntı altında qalan insanları belə xilas edir
27-08-2021, 20:45
Mehriban Əliyeva : “Autizm spektr pozuntulu uşaqlar üçün Bərpa Mərkəzindən olan əziz dostlarıma təşəkkür edirəm