Ana Sayfa > Karusel / Sosial > Balans artırarkən yaranan problemlə bağlı “Azəriqaz”dan - Açıqlama
Balans artırarkən yaranan problemlə bağlı “Azəriqaz”dan - Açıqlama16-01-2022, 23:30. Yazar: Admin |
"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi zamanı yaşanan problemlə bağlı “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi açıqlama verib. Qarabaginfo.az xəbər verir ki, açıqlamada deyilir: “"Zenner" smart kart tipli sayğaclarının kartına pulun yüklənməsi ancaq "e-manat" tipli terminallarda mümkündür. Həmin terminallarda proqram dəyişikliyi olub. Yenilənmə olmuş aparatlarda bu ödənişi həyata keçirmək mümkün deyil. Bu barədə rəsmi şəkildə "e-manat" şirkətinə də müraciət olunub. Bu cavabı aldıq ki, hələlik metrolarda olan aparatlarda yenilənmə olmadığından karta pul yükləmə yalnız orada mümkün ola bilər. Bu isə müvəqqəti problemdir”.
Geri dön |