“Hraparak”: Bakı və Ankara Naxçıvanı Zəngəzur dəhlizi ilə Azərbaycana birləşdirməyi tələb edir
Tarix: 05-04-2022 | Saat: 11:19
Bölmə:Karusel / Qarabağ | çapa göndər
437 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 05-04-2022 | Saat: 11:19
Bölmə:Karusel / Qarabağ | çapa göndər

Məlum olduğu kimi, Ermənistan hakimiyyətinin həm daxili auditoriyaya, həm beynəlxalq ictimaiyyətə, həm də rəqib dövlətlərə ünvanlanmış ən açıq təbliğat tezislərindən biri qondarma “erməni kəsişməsi” yaratmaq, yəni Şərq və Qərbdən kommunikasiya və infrastrukturların bloklanması halında regional logistik mərkəz olmaqla bağlı perspektiv haqqındadır.
Qarabaginfo.az xəbər verir ki, bu barədə Ermənistanın “Hraparak” nəşri yazıb.
Nəşr qeyd edir ki, bu prosesin əsl faydalananları Türkiyə və Azərbaycandır, lakin bunu nailiyyət və rəqibin güzəşti kimi təqdim etməyə cəhd edirlər.
“Əvvəla, Ermənistana gətirilən, sonra üçüncü ölkələrə daşınan yüklərin həcmi çox kiçikdir. Bu gün Bakı və Ankara Naxçıvanı nəyin bahasına olursa-olsun, onların təbirincə desək, Zəngəzur dəhlizi ilə Azərbaycana birləşdirməyi tələb edir, Ermənistan tərəfi isə Arazdəyən-Culfa-Ordubad-Mehri-Horadiz dəmir yolunun öz hissəsinin tikintisinə başlamaqdan danışır. Digər maraqlı məqam ondan ibarətdir ki, azərbaycanlıların mülki və hərbi kortejləri nəinki Qarabağın erməni nəzarətində olan hissəsindən sərbəst şəkildə hərəkət edir, həm də qonşu icmaların sakinlərini qorxutmağa nail olur. Əvəzində Basarkeçər-Ağdərə magistral yolu bizim üçün ikitərəfli şəkildə bağlandı. Əgər erməni tərəfi prinsipial və ləyaqətli olsaydı, blokadanın açılmasının ilk növbədə Bakıya sərfəli olduğunu yaxşı bilərək Azərbaycanla danışıqlarda sadəcə hücuma keçərdi. Lakin bütün digər məsələlərdə olduğu kimi, rəsmi İrəvan bu məsələdə də ciddi sükutunu qoruyur”, - deyə nəşr qeyd edib.
Nəşr qeyd edir ki, bu prosesin əsl faydalananları Türkiyə və Azərbaycandır, lakin bunu nailiyyət və rəqibin güzəşti kimi təqdim etməyə cəhd edirlər.
“Əvvəla, Ermənistana gətirilən, sonra üçüncü ölkələrə daşınan yüklərin həcmi çox kiçikdir. Bu gün Bakı və Ankara Naxçıvanı nəyin bahasına olursa-olsun, onların təbirincə desək, Zəngəzur dəhlizi ilə Azərbaycana birləşdirməyi tələb edir, Ermənistan tərəfi isə Arazdəyən-Culfa-Ordubad-Mehri-Horadiz dəmir yolunun öz hissəsinin tikintisinə başlamaqdan danışır. Digər maraqlı məqam ondan ibarətdir ki, azərbaycanlıların mülki və hərbi kortejləri nəinki Qarabağın erməni nəzarətində olan hissəsindən sərbəst şəkildə hərəkət edir, həm də qonşu icmaların sakinlərini qorxutmağa nail olur. Əvəzində Basarkeçər-Ağdərə magistral yolu bizim üçün ikitərəfli şəkildə bağlandı. Əgər erməni tərəfi prinsipial və ləyaqətli olsaydı, blokadanın açılmasının ilk növbədə Bakıya sərfəli olduğunu yaxşı bilərək Azərbaycanla danışıqlarda sadəcə hücuma keçərdi. Lakin bütün digər məsələlərdə olduğu kimi, rəsmi İrəvan bu məsələdə də ciddi sükutunu qoruyur”, - deyə nəşr qeyd edib.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
7-05-2021, 14:23
BŞİH mayın 8-i və 16-da bağçaların fəaliyyət göstərib-göstərməyəcəyinə aydınlıq gətirib
17-12-2024, 17:37
Hikmət Hacıyev Ukrayna səfiri ilə görüşüb
13-10-2020, 14:11
“Komsomolskaya Pravda” Gəncədəki fotoları Xankəndidəki kimi qələmə verdi
11-07-2025, 10:43
Ermənistanda "Karapetyan işi" üzrə bir nəfər həbs edilib
19-02-2018, 16:05
Jurnalistin atasının ölümünə səbəb olan sürücünün məhkəməsi başlayıb
20-11-2021, 11:21
Məxfilik rejimini kobud pozan bir qrup hərbçi ordudan tərxis olundu
16-03-2022, 00:48
Rusiya-Ukrayna danışıqları bu gün də davam edəcək
15-01-2023, 23:27
Hulusi Akar Londona səfər edib
11-09-2020, 11:39
Rusiyada koronavirusa yoluxanların sayı 1 050 000-i ötdü